Toekomstgesprek over werkgeluk We starten met een telefonische kennismaking om te horen wie we zijn en wat de wederzijdse intenties, belangen en verwachtingen zijn van het gesprek. Als we allebei de juiste klik voelen maken we een afspraak voor een persoonlijk toekomstgesprek.
Ons gezamenlijk vertrekpunt Tijdens het persoonlijke toekomstgesprek bied ik je een luisterend oor om in vertrouwen jouw verhaal te vertellen. Vanuit mijn deskundigheid en ervaring stel ik veel vragen. Scherp en confronterend waar nodig, maar altijd met respect. Een reflectie op het verleden met een positieve blik naar de toekomst. Niet in termen van goed of fout, maar om te ontdekken wat leermomenten zijn en waar kansen liggen.
Kansen verkennen voor persoonlijke ontwikkeling We gaan op zoek naar wat jouw passie is en waar je positieve energie van krijgt. Ik inspireer je en laat je ontdekken wat jouw talenten, kansen en mogelijkheden zijn. We verkennen nieuwe wegen en samenwerkingsvormen en brengen focus aan in de doelen die je wilt bereiken. We stellen vast of je de intrinsieke motivatie en vaardigheden hebt om die doelen te realiseren. Vervolgens daag ik je uit om daadwerkelijk actie te ondernemen.
Waar nodig help ik je verder op weg of breng ik je in contact met mensen uit mijn vertrouwde netwerk die je verder kunnen helpen om jouw persoonlijke en/of zakelijke groeiambities te realiseren.
Waarden
Vertrouwen
Proactief samenwerken op basis van gelijkwaardigheid. Onbevangen ideeën delen.
Respect
Integer handelen en omgaan met klanten, concurrenten, partners en elkaar. Ruimte bieden voor ontplooiing en ieders unieke kwaliteiten.
Transparant
Open organisatie en samenwerking. Heldere doelstellingen en communicatie.
Duurzaam
Zorg en verantwoording dragen voor jezelf, je omgeving en de maatschappij. Voor nu en in de toekomst.
Sustainable business
Sustainable Business is het ontplooien van die activiteiten die waarde hebben voor alle stakeholders van die organisatie.
Dat betekent: financiële en niet-financiële waarde creëren voor de eigenaren, waarbij goed omgaan met mens en milieu een gegeven is. Dit wordt gecombineerd met goed werkgeverschap, het leveren van kwaliteit (in de breedste zin) aan de klanten en het opbouwen van win-winrelaties met de leveranciers.
Streven naar sustainable business gebeurt niet omdat ’het moet’ of ’iedereen het doet’, maar uit een eigen innerlijke overtuiging.
SDG Events maakt gebruik van cookies om je bezoek aan onze website zo prettig mogelijk te maken. Omdat je gebruik maakt van onze diensten, gaan wij ervan uit dat je akkoord gaat met ons gebruik van cookies.